רשימות על מדע ופיוטים קצרים | דודי גולדמן

הישרדות בים המשימות

survivorאני חושש שהמשמעות של החיים, לפחות בעת הזו, היא לעמוד היטב בלוח משימות הסידורים. זו התכונה האדפטיבית היום, ואין ממנה מנוס בגלל כל ההסדרים הבין אישיים ובין קבוצתיים שהגענו אליהם, שבהם כל אחד מרגיש שהוא בעל "סל של זכויות וחובות" מול הקולקטיב, אותה קהילה מדומיינת הנקראת מדינה, ולכן חלק מההישרדות הוא כנראה לתפקד היטב בים המשימות. אני קולט את זה ממש בשניות אלה, שבהן מרעיש פה ומנקה וגורר וחובט מנקה הודי,  ששוגר אליי היום, ואכן סמוך לשעה 8 לפנות בוקר לפי שעון תל אביב, הוא פשט על הדירה ומאז הוא מבצע בה את זממיו. זה מוזר שאני יושב מול מחשב, ובטח הוא לא יודע שאני עובד, אז מבחינתו אני משתעשע מול מחשב בעוד שהוא עובד, וזה קצת לא נעים הפח הזה. נאמר שהמנקה הזה מתאים לי פעם בחודש כי הוא לא מנקה טוב ובניגוד לזה גם לא מסדר טוב כי אין לו טאצ' נשי, אבל ממה שאני קצת מבחין, חוץ מכוס שבורה ואגרטל מתמוטט, הוא דווקא מנקה מאוד ביסודיות ומקפל בגדים שלי שהיו פה זרוקים, כך שהוא גם מנקה טוב וגם יש לו טאצ' נשי, ורק עליי לשמור על שולחן העבודה שלי מחוץ לממשלתו, כי למרות כל הזוהמה הרוחשת חיים פה על השולחן, שזה ממש כמה שכבות של ביומסה, סידור-מחדש של השולחן יערער לי את הקדום הדק והבלתי נראה של סדר שיש לי בראש המעוות.

כתיבת תגובה

מידע

ערך זה פורסם ב-יוני 7, 2013 על ידי ב-פיוטים קצרים.